Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.
Tvorba webové prezentace firmy
Horna, Michal ; Fialová, Hana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Moje práce se zabývá návrhem internetových stránek pro propagační účely firmy. Obsah práce je zaměřen na celkový proces tvorby webových stránek od zahájení a zpracování projektu, přes tvorbu stránek až po jejich doladění a předání. Hlavní důraz při tvorbě je kladen na marketingové využití stránek.
Nástroj pro SEO analýzu
Špaček, Petr ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice SEO (Optimalizace pro vyhledávače). Součástí práce je vytvoření nástroje, který analyzuje webové stránky s ohledem na různé jazykové mutace a výsledky poskytne uživateli i s patřičným vzdělávacím efektem. Na základě analyzovaní, které je možné spouštět i v nastavených pravidelných intervalech, lze zobrazit průběh optimalizace. Nástroj využívá technologií Microsoft, zejména ASP.NET, SQL Server 2008, Microsoft Server 2008 a je vyvíjen pomocí prostředí Visual Studio 2010.
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Prustoměrský, Milan ; Pospíchal, Petr (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací webových stránek pro vyhledávače. Je zde popsáno úvodní seznámení o SEO, jehoľ metody jsou následně podrobně popsány. Získané znalosti byly poté aplikovány na dvojici existujících webových stránek za účelem zjiątění efektivnosti pouľitých metod. Z nasbíraných dat byla vyhodnocena účinnost celého SEO a taktéľ byly probrány moľné budoucí směry SEO.
Model elektronického obchodu ve službách
Šustrová, Tereza ; Šustr, Vilém (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá současnou situací společnosti poskytující služby v oblasti kopírování, laminování, vazby dokumentů a podobně. Firmě navrhuje především model elektronického obchodu týkající se struktury, funkčnosti a vizuální podoby.
SEO - optimalizace pro vyhledávače
Štefl, Jan ; Kužela, Alois (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Viditelnost stránky na webu předpokládá její umisťování na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání různých vyhledávačů, pro daná klíčová slova. Optimalizace webu pro vyhledávače je soubor pravidel, která by měla splňovat každá stránka. V této práci je popsáno vše podstatné, co se této problematiky týká, včetně metodologie usnadňující tvorbu správně napsaných stránek.
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.
Návrh na podporu prodeje služeb společnosti
Matějka, Lukáš ; Lebeda, Martin (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na podporu prodeje služeb společnosti vytvořením internetového portálu, na kterém bude možné snadno a rychle založit internetové stránky včetně jejich administrace. V práci je analyzováno tržní prostředí, popsán proces vytvoření portálu a navrženy cenové varianty.
On-Page a Off-Page optimalizace webových stránek
Šimko, Martin ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá principem fungování moderních fulltextových vyhledávačů a definuje jejich odlišnost od katalogů. Dále popisuje, které on-page a off-page faktory vyhledávače ve svých algoritmech zohledňují a jakou jim přikládají váhu. Vybrané faktory jsou následně prakticky otestovány na množině deseti webů ve vyhledávačích Seznam a Google. Přitom jsou měřeny pozice ve výsledcích vyhledávání, pomocí kterých probíhá také vyhodnocení.
Analýza a návrh elektronického obchodu
Stránský, David ; Libor, Sobotka (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu, návrh a implementaci internetového obchodu. První část je věnovaná internetovému marketingu, optimalizaci pro vyhladavače a modelování elektronického obchodu z teoretického hlediska. Analytická část je zaměřena na popis běžné funkcionality internetového obchodu a seznámení s některými dostupnými řešeními a kroky při jeho realizaci. Na základě teoretických a analytických poznatků bude navržen a implementován model internetového obchodu, který poslouží jako výchozí část pro budoucí aplikaci na míru konkrétního zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.